Често задавани въпроси
Може да изпращате Вашите въпроси на имейл адрес qa@neaa.government.bg
Уважаеми дами и господа,
като част от процеса по въвеждане на нови програмни продукти за оптимизация на работата и подобряване качеството на административното обслужване Националната агенция за оценяване и акредитация („НАОА”) ще създаде електронна база (електронен регистър) на всички експерти, които имат нужния опит, квалификация и желание да участват в процедури по оценяване и акредитация.
За включване в електронната база (електронен регистър) е необходимо да попълните приложената по-долу заявка (file name: “Zajavka za registrazia.doc”) и да я изпратите на електронен адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
За избягване на недобросъвестни заявявания в срок до една седмица от електронното подаване на заявка моля да изпращате подписани екземпляри от подадените документи и по пощата на адреса на НАОА: София 1113, бул. „Цариградско шосе” 125, бл. 5.
Базата ще се обновява и актуализира ежегодно до 31 януари.
По изключение през 2013 г. заявления ще се приемат до 15 май.
Молим да обърнете внимание на факта, че подаването на заявката за включване в регистъра ще се счита за съгласие за участие в процедури през следващите три години. При три регистрирани отказа за участие в процедури, за които сте били поканени от експерт на НАОА и не сте посочили обективни пречки за участие (напр. отсъствие от страната, нововъзникнал конфликт на интереси, и др.) името Ви ще отпадне от регистъра.
Екипът на НАОА